مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: تیم امداد و نجات هلال احمر فارس در کشور ترکیه با حضور موثر و مستمر نسبت به برپایی اردوگاه و انجام عملیات های جستجو و نجات اقدام کردند.

حضور موثر و مستمر تیم امدادی هلال احمر فارس در ترکیه

 به گزارش از دانشگاه علم و صنعت فارغ التحصیل شوید! از شیراز، حسین درویشی با اشاره به اینکه تیم امداد و نجات اعزامی متشکل از متخصصین جستجو و نجات در آوار، تیم سگ های تجسس و همچنین اسکان و تغذیه اضطراری بوده اند بیان کرد: نجات گران از همان ساعات اولیه حضور خود در مناطق زلزله زده کشور ترکیه در قالب تیم های تخصصی اقدام به امدادرسانی نموده که در این بین با انجام عملیات های مختلف، چندین جسد را در زیر آوار ساختمان ها شناسایی و به بیرون منتقل کردند.

وی مشارکت امدادگران هلال احمر فارس را در برپایی اردوگاه هلال احمر در ترکیه را بخش دیگری از خدمات این تیم تخصصی عنوان کرد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس همچنین از اجرای برخی عملیات های مشترک تیم امدادی این استان با سایر کشورهای امدادرسان حاضر در منطقه خبر داد و در ادامه گفت: حضور امداد گران هلال احمر و صلیب سرخ از کشور های مختلف در منطقه باعث شده که عملیات های مشترک زیادی به وقوع بپیوندد که در این بین در پی انجام یک عملیات مشترک نجات گران هلال احمر فارس و نجات گران صلیب سرخ چین منجر به کشف دو جسد در زیر آوار یک ساختمان بلند مرتبه گردید.

 این مقام مسئول اذعان کرد: حضور این تیم در کشور ترکیه ادامه خواهد داشت و هرگونه اعزام جدید نیرو بنا بر تشخیص سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور می باشد.

پایان پیام/ ح

دیدگاهتان را بنویسید