رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری وحمل ونقل جاده‌ای البرز از شناسایی و اصلاح هفت نقطه ریزشی در محور کرج- چالوس خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 490 میلیون تومان در حال اجراست.

نقاط ریزشی محور کرج- چالوس ایمن سازی می‌شود

کاظم ناظری، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری وحمل ونقل جاده‌ای البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از اجرای پروژه ایمن‌سازی و اصلاح نقاط ریزشی در محور کرج- چالوس خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه هفت نقطه ریزشی محور ایمن‌سازی و اصلاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رفع این نقاط ریزشی با احداث دیوار حائل اجرایی می‌شود، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان از اوایل تیرماه آغاز شده است و مدت قرارداد آن ۱۸ ماهه است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه این پروژه تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: نقطه ریزشی اول در محدوده تونل ۶ و ۷ به طول ۱۷۰ متر با احداث دیوار سنگی به ارتفاع سه متر ایمن‌سازی شد.

ناظری تصریح کرد: نقطه دوم محدوده پل خواب به طول ۲۰۰ متر در حال اجراست که تاکنون ۹۰ متر آن با احداث دیوار سنگی اجرایی شده است.

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری وحمل ونقل جاده‌ای البرز گفت: ایمن‌سازی و احداث دیوار سنگی در پنج نقطه ریزشی دیگر نیز به طول ۳۷۰ متر در دستور کار قرار گرفته است که پس از ایمن‌سازی محدوده پل خواب اجرای آن آغاز می‌شود.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید