همزمان با افزایش عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری، یک مرکز فلسطینی از ۶۱ عملیات مقاومتی طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه خبر داد.

۶۱ عملیات مقاومتی در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش گروه بین‌الملل از دانشگاه علم و صنعت فارغ التحصیل شوید!، مرکز اطلاعات فلسطینی «معطی» شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که کرانه باختری طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ۶۱ عملیات مقاومتی بود که در نتیجه آن ۱۷ نفر از صهیونیست‌ها زخمی شدند.

طبق گزارش این مرکز، این عملیات‌های مقاومتی شامل ۱۲ مورد تیراندازی، پنج مورد پرتاب کوکتل مولوتف، آتش زدن دو خودروی شهرک‌نشینان، ۱۳ مورد مقابله با شهرک‌نشینان و شکستن شیشه‌های خودروهای آن‌ها و وقوع درگیری در ۲۰ نقطه بوده است.

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، در قدس اشغالی نیز مبارزان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست در عناتا تیراندازی کرده و درگیری بین فلسطینیان و با اشغالگران در عناتا، ابودیس و حزما به وقوع پیوست.

در رام‌الله نیز درگیری‌هایی در گذرگاه عطاره، سنجل و شهرک بیت ایل و سلواد رخ داد و الخلیل، قلقیلیه و نابلس نیز شاهد حوادث مشابه و مقابله فلسطینیان با شهرک‌نشینان صهیونیست بود.

شهرک‌نشینان صهیونیست دو روز پیش در اقدامی وحشیانه تعداد زیادی از خانه‌ها و خودروهای فلسطینیان را در شهرک حواره نابلس آتش زده و یک فلسطینی را به شهادت رساندند.

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید