نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یک برگ سفید و چک سفیدی را در زمینه بودجه به دولت داده بود که نتیجه‌اش افزایش ۱۵۰ درصدی مالیات‌ها در طول سه سال، تورم کمرشکن و به ویژه گران‌ شدن ۱۲ هزار تومانی دلار به طور سالیانه بود.

چک سفید امضای مجلسِ قالیباف به رئیسی برای افزایش ۱۵۰ درصدی مالیات و گران شدن دلار طی سه سال /تورم کمرشکن است

به گزارش از دانشگاه علم و صنعت فارغ التحصیل شوید!، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده ادوار مجلس در خصوص ترکیب مجلس دوازدهم و اینکه به چه شکل باید مسائل معیشتی مردم را حل کنند تا در سال جاری کمتر دچار بحران شوند، گفت: اعتقادم بر این است که شاید انتظار زیادی نباید از مجلس آینده داشت. نوع انتخاباتی که شکل گرفت، نوع مواضع و رفتارهای کاندیداهای پیروز و به ویژه سوابق آنها، باعث می‌شود توقع زیادی از مجلس آینده شکل نگیرد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: اولا انتخابات برگزار شده، یک انتخابات تقریبا غیررقابتی بود. یک انتخابات در واقع رقابت بین برنامه و کارنامه افراد است. کارنامه کسانی که در مجلس حضور دارند و برنامه کسانی که معتقد هستند بهتر می‌توانند امور پارلمانی کشور را پیش ببرند که شامل نقد عملکرد پارلمان گذشته هم است. به هرحال مجلسی که روزهای پایانی‌اش را پشت سر می‌گذراند یکی از ضعیف‌ترین مجالس تاریخ ایران خواهد بود. دلیل این است که در زمان این مجلس عملا فشارهای متعددی به مردم وارد شد.

دیدگاهتان را بنویسید